Primary Advertiser

אין מושלם מזה: החומוס הביתי של ישראל אהרוני

בשיתוף מאלטי

עודכן לאחרונה: 6.7.2021 / 8:31

צפו: במסגרת המסע המיוחד שלו עם מאלטי לגילוי סודות החומוס בישראל הגיע אבי ביטון עד למטבח של השף המפורסם ויחד עם הכינו חומוס עם בשר כבש. אז מה הטיפ המנצח של אהרוני לחומוס ביתי?

בווידיאו: חומוס ביתי מושלם עם ישראל אהרוני/עריכה: אדר אילון

אבי ביטון ומאלטי יצאו למסע מיוחד, כדי לגלות את כל סודות החומוס בישראל והפעם, הם הגיעו עם המצלמה כל הדרך למטבח הביתי של השף ישראל אהרוני: "חומוס שמכינים בבית ואוכלים במקום פי עשרה יותר טעים מחומוס שהכנו לפני כמה שעות", הסביר אהרוני ואם הוא אומר - אז כמובן שחייבים להכין איתו חומוס, ולאכול מיד וזה בדיוק מה שאבי עשה.

עבור החומוס, אהרוני השרה חצי ק"ג גרגירים ובישל אותם עם כפית סודה לשתייה, בערך שעה וחצי בחום לא מאוד גבוה. כשהם היו רכים והמים קצת סמיכים ועכורים, הוא העביר את הגרגירים לקערה, יחד עם חצי כוס ממי הבישול.

לזה מוסיפים ארבע שיני שום, חצי כוס טחינה, כפית מלח, פלפל שחור וחצי לימון סחוט ואז מעבירים הכל לבלנדר, עד שמתקבל מרקם חלק וקרמי: "כל הרעיון בחומוס זה ניסוי וטעייה", הסביר השף.

במקביל, קולים צנוברים על מחבת ובמחבת אחרת, מטגנים בצל קצוץ, שום ופלפל ירוק חריף בשמן זית ומוסיפים בשר כבש טחון, מלח ופלפל והכל - בחום מאוד גבוה. לסיום, קצת גרידת לימון, וכמו שהדגיש אבי: "רק את החלק הצהוב, כי הלבן כבר מריר".

מורחים את החומוס על הצלחת, מניחים מעל את תערובת הבשר והצנוברים וכל מה שנשאר זה לנגב, וכמובן לשתות בירה שחורה מאלטי, שתמיד באה בטוב עם חומוס. בתיאבון.

בשיתוף מאלטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully