Primary Advertiser

כולל התבלין הסודי: איפה אבי ביטון גילה חומוס עם טוויסט מקסיקני מפתיע?

בשיתוף מאלטי

עודכן לאחרונה: 27.7.2021 / 14:40

צפו: המסע המיוחד של השף אבי ביטון ומאלטי לגילוי סודות החומוס בישראל לקח אותם הפעם למסעדת בכרם, בשוק הכרמל ואל השף קרלוס שהציג שילוב טעמים מרתק, שלא נתקלים בו בכל יום

בווידאו: אבי ביטון במסעדת הכרם/עריכה: אדר אילון

המסע המיוחד של אבי ביטון ומאלטי לגילוי סודות החומוס בישראל נמשך והפעם, הם הגיעו ללב שוק הכרמל, למסעדת "בכרם" המקסיקנית, למפגש מרתק עם השף קרלוס.

ב"בכרם" גילה אבי חומוס כמו שהוא עוד לא ראה עד היום, עם טוויסט מקסיקני מגניב, שמחבר בין הטעמים של המטבח הישראלי לזה של המדינה התוססת מעבר לים.

"בכרם", בר אוכל בשוק הכרמל, תל אביב. אוראל סברן,
מסעדת בכרם/אוראל סברן

בין שלוק לשלוק של מאלטי, קרלוס סיפר לאבי על השיטה שלו להכנת חומוס: משרים כל הלילה עם קצת סודה, שופכים את הנוזל ומוסיפים שום חי, מלח, פלפל ואת "התבלין הסודי של קרלוס", שיש בו קצת הל, ציפורן, פפריקה ו... סודות כמובן.

את החומוס אוכלים עם קצת גרגירים, ריבת חלפניו ושווארמה דג ובמקום או לצד הפיתה והבצל, אפשר גם לנגב עם נאצ'וס, שמוסיפים קריספיות למנה. בקיצור, לא משהו שרואים בכל יום ובכל מקום, ולגמרי שווה לנסות.

את מסעדת בכרם תמצאו בלב שוק הכרמל בתל אביב והשף שלה הוא קרלוס סלמון, שהתמודד בעבר בתוכנית "משחקי השף". המסעדה החלה את דרכה כבר שהגיש גם אוכל, אך שינתה כיוון בקורונה והוסיפה אפשרויות מגוונות, שמתאימות למשלוחים וטייק-אווי.

בכרם מציעה כיום תפריט ים תיכוני-מקסיקני תוסס ושמח במיוחד, מלא בצבעים וטעמים, כולל "הפולנטה של קרלוס", סלט דג קריספי, סלט סלקים, המבורגרים משובחים, בוריטו ושיפוד שווארמה לטיני, יווני או ישראלי.

"בכרם", תרמ"ב 40, שוק הכרמל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

אין מושלם מזה: החומוס הביתי של ישראל אהרוני

בשיתוף מאלטי
"בכרם", בר אוכל בשוק הכרמל, תל אביב. אוראל סברן,
טעים ומיוחד/אוראל סברן
בשיתוף מאלטי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully